Factsheet / Campagne 2013-2015

Factsheet

Hierbij presenteren wij u een factsheet waarmee we u inzicht willen geven in de campagnes en projecten die VVV Zeeland in de periode 2013 - 2015 heeft gerealiseerd.

We hebben niet stil gezeten. Met een krachtige marketingcampagne hebben we de unieke kenmerken van ons LAND IN ZEE! uitgedragen en internationaal van ons laten horen. Wat dacht u bijvoorbeeld van de TV-campagne, waarmee we een stevige plus (van 114%) in de bezoekerscijfers op onze website hebben kunnen realiseren. Of van de intensieve Zeeland Mosselcampagne in Duitsland samen met het Mosselbureau en NBTC Holland Marketing.

VVV Zeeland heeft verder ingezet op de realisatie van een digitale infrastructuur. In 2014 introduceerden we het Zeeuws Informatie Distributie Systeem. Inmiddels werken al vele ondernemers met de vernieuwende touchscreens, het mobiel inspiratieplatform, narrowcasting, widgets of web-to-print. Ook realiseerden we (samen met Economische Impuls Zeeland en Kenniscentrum Kusttoerisme) de ZeelandPas.

U ziet de belangrijkste resultaten en highlights van de Zeeland marketing- en promotiecampagnes in deze factsheet. 

DOWNLOAD HIER DE DIGITALE FACTSHEET

Wilt u liever een papieren versie ontvangen, kunt u deze per email opvragen via h.wegdam@vvvzeeland.nl.

« Terug