Medewerker Marketing & Projecten - websites en digitale middelen ​(32 uur)

donderdag 17 mei 2018

VVV Zeeland is een jonge groeiende destinatie marketing organisatie met de missie om iedereen Fan van Zeeland te maken. Met onze activiteiten en projecten willen we meer gasten naar Zeeland trekken en hun beleving vergroten. Dit doen we samen met ondernemers, diverse organisaties en overheden. Ter versterking van de marketingafdeling zijn wij op zoek naar een initiatiefrijke Medewerker Marketing & Projecten - websites en digitale middelen.

Wij zoeken ​een marketing communicatie professional die de websites en digitale middelen van VVV Zeeland gaat inrichten, onderhouden, beheren en doorontwikkelen. Zodat VVV Zeeland haar rol - het voldoen aan de groeiende behoefte van gasten aan toeristische informatie en inspiratie van gasten - optimaal vervult.

Jij zorgt dat onze gasten voorzien worden van actuele en relevante toeristische informatie, op basis van locatie, weer en datum, op eigentijdse digitale devices, zoals touchscreens, narrowcasting, touchtables, websites en diverse andere webapplicaties.
Dat betekent concreet dat je zorgt voor:

  • Het contentbeheer en de doorontwikkeling van diverse VVV-sites. Je houdt de content altijd up-to date met relevante en actuele informatie en inspiratie. Ook ben je verantwoordelijk voor intern technisch beheer.
  • De inrichting van advertenties op websites. Je zorgt dat advertenties tijdig en correct op de websites gepubliceerd worden.
  • Het inrichten, onderhouden en doorontwikkelen van diverse digitale middelen. Narrowcasting, touchscreens, touch tables, mobiele platforms en overige webapplicaties in de VVV-Inspiratiepunten en op partnerlocaties. Je neemt ook de troubleshooting en helpdesk bij (technische) vragen van VVV-partners over deze digitale middelen voor je rekening.
  • Het evenementenbeheer. Samen met collega’s zorg je dat evenementen op alle digitale middelen actueel en inspirerend zijn.
  • De e-ticketing. Je creëert content over excursies en stadswandelingen op onze websites en zorgt dat bezoekers tickets kunnen boeken.

Online marketing en communicatie is jouw passie en nieuwe ontwikkelingen en trends op digitaal gebied volg je op de voet en implementeer je als hier behoefte aan is.

Naast samenwerking binnen het marketingteam van 10 collega’s zul je ook veel contact hebben met onze afdelingen sales, inspiratiemanagement en projecten (digitale innovatie & routebureau) en extern met afnemers van onze digitale middelen, zoals VVV-partners en stakeholders.

Wij vragen je ​om je HBO denk- en werkniveau - (online) marketing, communicatie, media) - en enige werkervaring in een vergelijkbare functie of stage volledig uit de kast te halen! De ambitie is groot, we willen grote stappen maken: professioneel, effectief en vernieuwend. We zijn benieuwd naar jouw aanpak en drive. Je hebt een natuurlijke nieuwsgierigheid om te verbeteren, bent proactief en oplossingsgericht. Ook leg je makkelijk contact met anderen en bent servicegericht. Natuurlijk beheers je Nederlands uitstekend, ben je accuraat, kun je goed met deadlines omgaan en heb je enige kennis van CMS-systemen en Photoshop. Ervaring in toerisme is een pré. Uiteraard ben je zelf al Fan van Zeeland!

Wij bieden je​ een droombaan in Domburg (op steenworp afstand van het strand!), inspirerende collega’s in een organisatie in beweging, elke maand een marktconform salaris en een fantastisch product om te vermarkten. Je start per 1 juli voor in ieder geval een periode van 1 jaar.

Zijn wij het voor jou?​ Stuur ons dan je motivatiebrief en CV graag uiterlijk 1 juni a.s. via sollicitatie@vvvzeeland.nl onder vermelding van ‘Medewerker Marketing & Projecten - websites en digitale middelen’. Wil je eerst meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Maya van der Vlugt via 0118-587707 of m.vander.vlugt@vvvzeeland.nl. Op donderdag 7 juni vindt een eerste Meet & Greet plaats.

~ Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. ~

« Terug